Detailed Notes on کمد دیواری

Wiki Article

اگر فضای منزل شما کوچک است و یا وسایل بسیاری دارید، بهتر است از کمدهای دیواری استفاده کنید.

در ساخت انواع سبک های کلاسیک، مثل کابینت تمام چوب نیز از تاج و پاخور و همچنین زیر چراغی استفاده می شود. این ویژگی، سبک قدیمی کابینت را حفظ می کند.

کابینت آشپزخانه به دلیل سادگی که دارد، می‌تواند با هر نوع متریالی ساخته شود؛ چوب طبیعی، ام‌دی‌اف ، هایگلاس ، پلی‌گلس ، پی‌وی‌سی، ممبران و ….

با بهره گیری از کابینت آشپزخانه مدرن و نصب آن می توان از مزایای آن برخوردار شد. البته دانستن معایب آن نیز خالی از لطف نیست

تصویر بالا، همان تصویر قبلی از زاویه‌ی دیگری است. در این تصویر، سرستون‌های دارای نقش و نگارهای زیبا و خاص به خوبی قابل مشاهده هستند.

کابینت‌های فلزی گالوانیزه، از قیمت کابینت ام‌دی‌اف ارزان‌تر هستند.

بهترین نوع کابینت‌های کلاسیک، ممبران است که طراحی و ساخت پیچیده‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

اما در انتخاب طرح های کلاسیک به متراژ آشپزخانه و حتی دکوراسیون منزل دقت کنید. انتخاب طرح کلاسیک می تواند برای آشپزخانه های کوچک ریسک داشته باشد.

این روزها واژه کابینت ممبران بسیار شنیده می شود. ممبران از کابینت های پر طرفدار سبک کلاسیک می باشد، این سبک تداعی گر عظمت و شکوه است.

– جذابیت و زیبایی خانه را می افزاید و قابل هماهنگی با هر دکوری می باشد

نکته قابل توجه در مورد کابینت‌های آشپزخانه‌ای که به رنگ سفید ساخته می‌شوند، این است که زمینه را برای نمایان شدن رنگ سوم فراهم می‌سازند.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که برخی روکش های ممبران با طرح چوب نیز قابل ثبت سفارش هستند. کابینت آشپزخانه جدید سفید اگر فضای بسیار زیادی در آشپزخانه در اختیار دارید، می توانید از روکش هایی با طرح چوب استفاده کنید.

در این تصویر می‌توان بوفه‌های بسیار متنوع و زیاد این مدل از کابینت‌های سفید را را به خوبی دید.

– زیبا و انعطاف پذیر بوده و می توان طرح های دلخواه را بر آن پیاده سازی کرد

Report this wiki page